רשות שדות התעופה (רש"ת) הכריזה כי "ג'י טי גטאקסי סרוויס ישראל", המפועלת תחת המותג Gett, זכתה במכרז להפעלת שירות המוניות מנתב"ג אל כל חלקי הארץ.
המכרז הזה הוא הראשון בשש השנים האחרונות, אחרי שבפעם הקודמת Gett זכתה אך המכרז בוטל. המצב שהיה בינתיים יצר כאוס בשדה, עם מחירים בלתי סבירים ושירות פחות אמין, במיוחד בסופ"ש. לפי תנאי המכרז, זכיון ההפעלה הוא לארבע שנים עם אופציה לארבע נוספות. כאשר השירות יתחיל, Gett תשלם למדינה 6.15 ש"ח על כל נסיעה.
במהלך השנים האחרונות לא התנהלה פיקוח על המוניות בנתב"ג. כתוצאה, המחירים עלו והשירות התדרדר, מצב שהפעיל לחצים על התיירים והנוסעים. בשנת 2022 עמד מספר הנסיעות מנתב"ג על כ-1.3 מיליון, בעוד שב-2019 הגיע ל-1.7 מיליון. המכרז הנוכחי אמור לשדרג את השירות והזמינות לנוסעים. Gett תצטרך לספק גם פתרון טכנולוגי לניהול השירות, אחזקה של המבנה לנהגים בטרמינל 3 ולהבטיח זמינות בשעות עומס.
ברש"ת מסבירים שהמכרז הזה הוא הראשון אחרי הקורונה ושהוא מעיד על הזיקה המסחרית של השדה. נתב"ג מופתע מהמהירות שבה התאושש מהמשבר בהשוואה לשאר שדות התעופה הבינלאומיים, והוא מצפה לשנת שיא ב-2023 עם יותר מ-25 מיליון נוסעים.