הכירו את Brandy משרד הפרסום התל אביבי שהפך לחמ״ל הסברה וגייס מעל מיליון ש״ח לציוד לחיילים

5 דקות קריאה

אסף אדיב

5 דקות

בימים כתיקונם משרד הפרסום Brandy של גל חלימי, דניאל וייס ומאיר מרסיאנו מנהל את השיווק של המותגים המובילים בישראל, בבוקר ה7 באוקטובר הכל השתנה

״אחרי שיצאנו מההלם הראשוני והבנו שאין גוף רשמי שמבצע הסברה נכונה, ידענו שאנחנו חייבים לפעול. נפגשנו השותפים והחלטנו להשתמש בכל הכישורים, האמצעים הטכנולוגים והקשרים שלנו על מנת 

לפתוח חמ״ל הסברה בינלאומי שיתמוך בהסברה הישראלית ויספר את הצד שלנו״ מספר  גל חלימי, מבעלי Brandy.

דניאל, גל ומאיר החליטו לרוץ תחת מסר הגג Wake Up הקורא לעולם להתעורר לנוכח הזוועות ולהבין כי הפעם זה קרה בישראל, אבל מחר זה אצלכם.

איך הכל התחיל?

״העלנו סטורי באינסטגרם לגיוס מעצבים, מתרגמים, משפיענים ויוצרי תוכן״ מספר דניאל וייס, מבעלי המשרד ומקימי החמ״ל,  ״חשבנו שיגיעו 3-4 אנשים, למחרת הגיעו למשרדים שלנו מעל 50 מתנדבים מעולם הפרסום, היינו בהלם״.

חמ״ל ההסברה שהקימו השלושה דאג לייצר ולרכז תכנים אשר תומכים במסר הגג ולהפיצם לקהל הבינלאומי על ידי חשיפה אורגנית וקמפיינים ממומנים.
התכנים של חמ״ל Wake Up הגיעו למליוני צפיות ועשרות אלפי שיתופים בעולם. 

״דאגנו לייצר שיתופי פעולה מעניינים עם משפיענים בארץ ובחו״ל, מחלקת המשפיענים של Brandy שילבה כוחות עם מחלקת המשפיענים של משרד הפרסום Share והתכנים שיצרנו או ריכזנו תחת העמודים שלנו הופצו בכל העולם ושותפו על ידי משפיענים מהארץ ומחול״ מספר מאיר מרסיאנו, שותף במשרד וממקימי החמ״ל. 

בקבוצת הפייסבוק ובעמוד הפייסבוק של חמ״ל Wake Up אפשר למצוא מעל 70k חברים, אינסטגרם והטיקטוק שלהם פעילים באופן קבוע ומלאים במאות תכנים, את חלקם יצרו יחד עם המתנדבים ואת חלקם שיתפו לבקשת חמ״לים ומשפיענים אחרים, על מנת להפיץ ככל שניתן את המסרים והתכנים שמופקים בארץ לחול על מנת לתמוך במאמץ הסברה הלאומי.
לצד תכני הסברה לא קלים לצפייה, החברים ב Brandy יצרו שיתוף פעולה עם מומחי סייבר שנלחמו והצליחו להפיל (לכאורה) עמודים פרו פלסטינאים אשר פרסמו תכנים שקריים.

החמל יצא בסדרת פוסטים ויראלית במיוחד (מעל 8000 שיתופים ברחבי העולם) המעבירה ביקורת על הסיקור התקשורתי המוטה של bbc וזכתה לשיתופים גם באתרי חדשות בינלאומיים.

אם לא די בכך החמ״ל של Brandy יחד עם קבוצת אלטמן גייסו תרומות מיהודים בעולם בשווי מעל מליון ש״ח, לטובת רכישת ציוד טקטי הכולל אפודים וקסדות אשר חולקו לחיילי צה״ל.
״הפעלנו המון מהיכולות שלנו, את חלקם לא נוכל לפרט פה אבל והצלחנו לייצר אימפקט, אנחנו בטוחים שמדינת ישראל יכולה לעשות 10-0 להסברה הפרו פלסטינית. בישראל יש אנשי שיווק, הסברה וסייבר מהטובים בעולם אבל כמו בכדורגל – אם אין מאמן, אסטרטגיה ברורה ותכנית פעולה זה לא יעבוד״ טוענים גל ומאיר.

 ״שמחנו לקחת חלק ולעשות את המעט שאפשר, אנחנו רוצים להודות לכל מי שלקח ולוקח חלק בפרויקט הזה ומקווים שמערך ההסברה הלאומי ישתפר ויעבוד בצורה יעילה יותר״ מוסיף דניאל. 






למידע נוסף

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שתפו את הכתבה

אסף אדיב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם